tirsdag 15. november 2011

I dag utkom min første eBok!

Du kan lese mer om den her og bestille den her :) Veldig gøy å se det ferdige resultatet - og er glad for de positive tilbakemeldinger som er kommet frem til nå!


Jeg har også laget en layout med ark fra Amy Tangerine, og har et til med de papirer under oppseiling... Skal bare ta meg sammen og få symaskinen ned fra hyllen... Utrolig hvor lang tid man kan bruke på noe så enkelt, sant? Jeg har visst brukt halvannen uke på oppgaven. Tror at hvis jeg skal få det gjort, skal det være som en overspringshandling hvor jeg egentlig burde vaske huset eller noe.





Fikk også beskjed i dag om at min gigascrappehyggeboks fra Sassafras Lass er på vei - og da jeg var innom Danielle sin blogg og så hva hun hadde fått i sin goodieboks døde jeg litt av lykke!

3 kommentarer:

Karina Beck sa...

Jeg har lige skimmet hele E bogen. Den er fantastisk! Jeg glæder mig til at kigge nærmere på detaljerne!

Flor layout med søde detaljer.

Hold da op en lækker goodieboks fra Sassafras!!

Anonym sa...

Hej jeg har forsøgt at kontakte dig, på 3 forskellige måder. Nu prøver jeg her. Det er mig der har vundet dit stempelsæt "Hello there"
Kan du ikke kontakte mig på ss, Skriv en pb med din nøjagtige mail
KH: lonol/Lonnie
PS lækkert lo du har lavet =D

amytangerine sa...

Ann Cicilie-
The Studio Calico journal kit comes with a pad of paper that is glued together. The fabrip sticks right to the glued part and works like a charm!

by the way, i love this page!