onsdag 3. august 2011

Ka då august?!

Hjelp, tiden går fort altså! Snart tre uker sommerferie overstått - vi har vært på vidunderlig bilferie rundt omkring i Norge. Ja, bilferie! Og jeg som en gang sverget på at jeg aldri aldri ALDRI skulle prøve noe sånt :D Gikk over all forventning, kommer nok snart noen layouts som dokumenterer moroa.

Fikk augustpakken fra My Scrapbook Nook på døra i dag - jeg gjestedesigner for dem i august :) Herlig, fargerikt kit - gleder meg enormt til å printe ut feriebilder og gå i gang med å scrappe. Har ikke scrappet noe som helst de siste ukene, og knapt rørt en pc, gudbedre så godt det var!


Tar meg med dette kit'et, pluss en knuselekker sponsorpakke fra Fancy Pants, og snuppisene selvfølgelig,  til Sejerø i morgen, så min elskede mann kan bruke et par dager med full fokus på å forvandle jungelen utenfor huset vårt til noe som med god vilje kan kalles en slags hage.

3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

spennende å se hva du skal lage utav dette......good luck, blir nok no sprekt tenker jeg.... :o)

Marolle sa...

jeg glæde rmig til at se hvad du får lavet som gæstedesigner!:)

Trine Brandt-Lassen sa...

Sejt (men forståeligt) at du er gæstedesigner. Blir' spændende at se hvad du finder på