fredag 1. juli 2011

Kaffe og kake på Nationalmuseet ♥

Så vil vi i ScrappeHuset utfordre deg igjen :) Denne gangen med to nye superdyktige designere med på laget; Marion og Caroline ♥

Denne gangen vil vi at dere skal la dere inspirere av denne skissen:


Og ettersom Papir i Hjertet er sponsoren vår denne gangen, vil vi også se et hjerte på layouten/kortet/scrappeprosjektet ditt ♥

Jeg har snudd skissen, og her er mitt bidrag:


Sponsorer:
American Crafts: Flair, Thickers, chipboardborder, "blomst"
Studio Calico: Mønsterark, klistremerker, hvit mist
Sassafras Lass: Brads, klistremerker, chipboard

Jeg valgte å jobbe med fargekombinasjonen turkis/orange/brun/hvit, men valgte et litt crazy bakgrunnsark og whimsy symaskinsøm rundt for at ikke det hele skulle bli altfor strømlinjeformet ;)






Og så har jeg brukt tre bilder da dere, klapp på skulderen til meg! Prøvde å skryte av dette til mannen min, som synes scrappingen min går i retningen av mindre og mindre bilder og mer og mer stash - bare for å få høre at bildene jeg har brukt jo er så små at den tilsammen nesten er mindre enn et bilde i normal størrelse... Mannfolk! 

6 kommentarer:

Caroline sa...

Hehe, disse mannfolka!
Digger de små detaljene rundt om på loen din!! :)

Maggie sa...

Synes du har vært riktig så flink, som har brukt 3 ganske store bilder! En skikkelig fin LO dette her, som altså har både mange bilder og mye stæsj :)

Jean sa...

Hvor er det bare et lækkert LO du har lavet!!!

AnneiSkogen sa...

Alltid morsomt å se hva du lager. Selv om jeg ikke har scrappet på leeeenge, er jeg ofte innom og ser hva du lager. Og denne er bare knæsj. Du er fantastisk flink med detaljer. Og nå har jeg fått meg blogg også siden jeg har begynt å scrappe igjen ;)

Klem, Anne J.

Unknown sa...

try this website site here blog here good quality replica bags great site here are the findings

Anonym sa...

golden goose sneakers
off white
supreme hoodie
hermes
supreme hoodie