tirsdag 14. juni 2011

Har du hørt det?

For en stund siden fant to smarte danske scrappehjerner, Eva og Heidi, ut at det var noe som manglet i den danske kreative verden. Dermed utviklet de forlaget Creative Publishing, et forlag som vil utgi eBøker og formidle onlinekurs, ikke bare om scrapbooking men også på andre kreative områder.


I den forbindelse ble jeg spurt om jeg hadde lyst til å være med på et av prosjektene, og jeg takket selvfølgelig ja! Jeg synes det er skikkelig gøy at noen tar slike initiativ, og synes allerede de har mye bra på gang. Hvis du registererer deg på forumet, får du f.eks tilgang til et gratis minialbumkurs! Jeg har brukt litt tid i det siste på å lage noen layouts for de, til høsten får du se resultatet :)


Noe jeg kan vise dere i denne omgang, er et kort jeg har laget. Jeg har falt pladask for serien Rocket Age fra October Afternoon, så var det jo heldig at love2scrap tok den inn  Sååå herlig, med retrofarger og romtema, at jeg bare var nødt til å eie det alt sammen. Jeg har brukt Sprinklers, søm, mønsterark, en herlig pakke med masse rart i, bokstaver... Yum 


Ble jo også nødt til å pynte innsiden :)


Vi sees - ha en herlig, kort arbeidsuke!

1 kommentar:

linn kr/sykepleier sa...

Blir en spennende høst for deg da, Ann C. Kult! :D

Råstilig kort med beintøffe detaljer. Superfresht! :D