tirsdag 19. april 2011

Til Lene ♥

En av damene jeg var så heldig å sitte og scrappe sammen med, ja til og med bo sammen med, under SteinkjerScreppa, var Lene. Ikke bare scrapper hun de mest fantastiske ting, hun er også HERLIG å være sammen med, og jeg gleder meg allerede til neste gang vi sees ♥ Lattermusklene mine var godt strammet opp etter den weekenden, så gjør det vel ikke så mye at føden i de fire dager jeg var vekke bestod av Smash, Ingefærøl og tvilsom fastfood?


Hun og Vibeke forlot SteinkjerScreppa for å vende nesen mot Hamar mens jeg var på art journalingkurs, da jeg kom tilbake på plassen min lå en halvspist poste sukkererter (hihi, takk takk Vibeke!) og ventet på meg, pluss en pose Lovehearts og en lapp fra Lene. Ikke bare en hvilkensomhelst lapp, selvfølgelig var det en avreven bit av en kaffebadet tag :D


Rett før jeg gikk på kurset fikk jeg tatt et bilde av meg og henne med Instax'en min, og dette i kombinasjon med den lappen bare måtte føre til en layout! Så tadaaa, min første layout med kaffebadet tag ser dere her:


Har brukt emballasje fra noen Prima rub-ons som bakgrunn. Eller er det en del småting fra Glitz Design her, og den lekre sommerfuglen er fra Chatterbox og du finner den hos love2scrap ;)




Teller jeg ned dager til neste SteinkjerScreppa? Ja, det gjør jeg! 

Jeg er forresten i gang med å rydde opp i scappestashet mitt... Igjen igjen... Så må vel snart bli en ny giveaway her på bloggen :) Har jo rundet 10.000 besøkende ser jeg, pluss at jeg jo må feire min nye tittel, så følg med :)

7 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!!!!
Ja Lene er en go'jente!!
Og denne LOen ble helt super!!!
klems

Lene sa...

næææhhhh....!! Blir helt rørt jeg !!!
Denne LO'en ble knallstilig - jeg DIGGER DEN!!! Jeg digger deg og stilien din AC og jeg storkoser meg når jeg sitter sammen med deg. Jeg gleder meg allerede vilt til neste gang! Vi får passe på at det ikke blir for lenge til!

ps: kaffefarget tag er altfor undervurdert altså:))

KJEMPEKLEM!

Lea L. sa...

This is really pretty! I especially love how you used the Peek A Boo!! Thanks for joining us in the first "Get Your Glitz On" challenge!!

Nadia Cannizzo sa...

This is just gorgeous. Love the details and the work you have done with these papers. Well done.

Kristii sa...

Absolutely wonderful!! So many beautiful elements!! Thanks for joining us for the first Get your Glitz on Challenge!!

satin bed sheets sa...

Rett før jeg gikk på kurset fikk jeg tatt et bilde av meg og henne med Instax'en min, og dette i kombinasjon med den lappen bare måtte føre til en layout! Så tadaaa, min første layout med kaffebadet tag ser dere her:
limelight stitched collection 2021
limelight stitched eid collection 2021

Anonym sa...

golden goose sneakers
off white
supreme hoodie
hermes
supreme hoodie