mandag 31. januar 2011

Til Væggs

Dette bildet har jeg scrappet før. Årsaken til at jeg gjør det igjen er at dette er et av svigermors yndlingsbilder av Amanda. Vi hadde en utrolig fin dag, hvor vi først var på denne kunstutstillingen. Den het "Til Væggs", all kunsten var klasket rett på veggen. Det var siste dag av utstillingen, og man måtte røre så mye man ville, noe Amanda selvfølgelig synes var kjempegøy... Og vi voksne syntes det var en lettelse å endelig være på en utstilling hvor barn ikke trenger å føres i bånd ;) Deretter var vi på café og hygget oss og ja, bare en sånn fin dag hvor alt er topp og livet er herlig.
I've made a layout with this picture before. I'm doing it again because it's one of my mother in law's favourite pictures. It's taken on a beautiful day, were we went to see an art exhibition where all the art was painted directly on the wall. It was the last day of the exhibition, and we were allowed to touch the paintings. So much fun, especially for Amanda! Afterwards we went to a café, and just had a really good time. You know, one of those days were everything is perfect and life is good.

Nå ligger svigermor på sykehus, det har hun gjort siden jul, og hun har vært gjennom mange operasjoner. Det har gått veldig opp og ned, og det er en tøff periode for oss alle. Amanda har laget små kunstverk hun kan ha ved sengen sin, og jeg syntes at hun endelig skulle få en layout med det bildet hun har ønsket seg så lenge.
My mother in law is on the hospital right now, she's been there since christmas, and has gone through lots of surgeries. It's such a hard time for us all. Amanda has made little art works for her, and I decided that this had to be the time where I finally made the layout with the picture she's been wanting so long.


Den er laget til en telephone game på Scrapsisters, det er utrolig lenge siden sist jeg har vært med på en sånn, og jeg elsket det!
It's made for a telephone game at Scrapsisters. It's been ages since the last time I joined one of those, and it's so much fun!


Forresten, vet dere hva? Jeg er finalist i DT-callen hos My Scrapbook Nook! Vi er 40 finalister, av oss får 6-8 stykker en plass i designteamet, og så vil det bli delt ut noen gjestedesignoppdrag. Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige :) Nivået er kjempehøyt, så jeg synes det er kult at jeg har kommet så langt!
And you know what? I'm a finalist for the DT call at My Scrapbook Nook! We're 40 finalists; 6-8 of us will get a spot in the design team, and a few more of us will receive guest design spots. I really hope I'm one of them! The level of the designers there is really high, and I'm so inspired by the members gallery there.