fredag 3. desember 2010

En utfordring og to vinnere!

Den opprinnelige plan var at jeg skulle starte jobb mandag, men tror dere ikke jeg har vært syk siden fredag?! Toppet det hele med at jeg for et par dager fikk halsbetennelse. Vært hos legen og fått penicillin, så nå begynner jeg meg å kjenne meg litt menneskelig igjen.I was supposed to be back at work monday, but have been sick since friday. Yuk! Went to the doctor and got myself some penicillin yesterday, and are finally starting to feel human again.

Dere er med i vår julekalender inne hos ScrappeHuset ja? Stor, fin pakke du kan vinne, og så har vi også kommet med en ny utfordring for et par dager siden. Vi har vært så heldige å få svenske Moma til å lage denne skissen til oss:
Are you participating in our christmas calendar at ScrappeHuset? All you have to do, is to grab our christmas blinkie, put in in your blog (and if you make a post about it to, that is great), and then leave us a comment on every day from December 1. until December 23. Of course it's up to you how many comments you leave, but the more comments, the more chances to win :) We alos have a new challenge; Swedish Moma created this sketch for us:



Den vil vi dere skal bruke, ikke nødvendigvis til julebilder, utfold dere og kos dere :) Mitt bidrag til denne er hovedsaklig laget av noen herlige julepapirer vi har fått av Hot Off The Press.
Use it, not necessarily with christmas pictures, have fun :) I made a layout using mainly christmas papers from Hot Off The Press:


Har brukt en del bling og glimmerlim:
 Lots of bling and glitter glue:

 Og så, eeendelig, har jeg fått trukket vinnere til mine giveaways! Selv om jeg ikke nådde hundre følgere, vil jeg også gjerne gi bort det flotte fuglestemplesettet fra Martha Stewart Crafts:


Vinneren av det ble Cecilie :) Send meg en e-mail med din adresse til ann_cicilie (at) yahoo (dot) com, så sender jeg stemplene snart.

Så var det kit'et A Walk In The Park fra Echo Park Paper...


 Den som snart kan kose seg med det, er Torill! Noe jeg forøvrig synes var litt morsomt, med tanke på steampunkperioden hun er inne i for tiden. Gleder meg til å se deg scrappe med fargerike drager og ballonger:)

3 kommentarer:

Torill sa...

Seriøst????
Så utrolig arti! Jeg har sagt til meg at DENNE skal jeg vinne, mange ganger:0) Tankens makt!
Tusen takk altså!! Nå ble jeg kjempegla!!

Skal nok klare å være fargerik og glad:0)
klems
PS; trenger du adressen??

Cecille sa...

Tusind tak - jeg har mailet dig. Glæder mig meget til at modtage min præmie :-)

Anonym sa...

supreme clothing
golden goose sneakers
kyrie 6
kevin durant shoes
goyard outlet