lørdag 13. november 2010

All I want for christmas...

...er dette fantastiske Fuji Instax Mini Camera ♥ ♥ ♥
... is this wonderful Fuji Instax Mini Camera ♥ ♥ ♥



Jeg så det på bloggen hos Elizabeth Kartchner, og ble forelsket med en gang. Det fungerer som et Polaroidkamera, og bildene er på størrelse med et kredittkort. Tenk alle de søte minialbums man kan lage da, som dette som jeg også fant hos Lizzy.
I found this on Elizabeth Kartchner's blog, and fell in love. It works like a Polaroid, and the pictures are on the size of a credit card. Imagine all the cute minialbums that can be made, like this one that I also found at Lizzy's blog.

Har noen av dere et slikt? Eller noe lignende?
Does anyone of you have one? Or something similar?

Har lyst til å kjøpe det med en gang, men nå har jeg endelig noe jeg veldig gjerne ønsker meg til jul, så får sende ønskeliste til mannen min julenissen, og krysse fingrene for at jeg har vært snill nok i år :)
I just want to buy it right away, but I think I'll just send my wish list to my husband Santa Claus, and hope that I've been a good girl this year :)

Det finnes også søte Hello Kitty fotopapir til, perfekt for Amanda...
You can also buy some cute Hello Kitty films for it, perfect for Amanda...


...eller man kan gå all in og kjøpe et Hello Kitty kamera :D
...or you can go all in and buy a Hello Kitty camera :D


Ønsker dere alle en god weekend, jeg er i full gang med å gjøre unna min scrappetodoliste som helst skal være ferdig innen jeg starter igjen på jobb igjen 29. november... 2 down, 6 to go!
Wish you all a delightful weekend, I'm working on my scrapbooking to do list that should be cleared by the end of November... 2 down, 6 to go!

8 kommentarer:

Ifversen sa...

Det er sørme også et skønt kamera... Måske skulle det også min ønskeliste! Vi kan jo lige så godt gøre det enkelt for julemanden :-)

Marolle sa...

jeg har også ønsket mig det læææænge!
det eneste er bare at filmene er bare så dyre :(

Vibeke sa...

ÅÅÅ - slik vil jeg ha av nissen også!!! :):)

Camilla sa...

Jeg har det i brunt. Og jeg elsker det! ;D Håper det havner under ditt tre i år. ;D

Unknown sa...

Jeg så det godt hos Lizzie, og jeg elsker det - totally must have :D
Sjovt, jeg er lige nu i gang med et minialbum inspireret af det du viser - Håber at blive færdig i dag.
Kys og klem fra mig til dig

Grethe sa...

Sånn vil jammen jeg også ha!!! Skal skrive brev til nissen med det samme!!
Tusen takk for tipset!

Maria Krumbaek sa...

Jeg ville godt nok heller ikke sige nej tak til det kamera ;) krydser fingre for dit ønske går i opfyldelse ;)

linn kr/sykepleier sa...

Jeg visste ikke at jeg ønsket meg sånn, men nå gjør jeg det. For et herlig kamera. Bilder i kredd.kortformat. HERLIG! *sukk*