lørdag 9. oktober 2010

Jeg lever!

Jeg har nettopp vært en uke i Norge sammen med jentene mine, det var fantastisk! Sofie har vært litt syk, men kom seg heldigvis i løpet av turen. Amanda hadde det helt topp, hun sier jo ikke nei takk til en masse oppmerksomhet:)


Vi har hygget oss med min storesøster og hennes familie, og har blitt godt og grundig bortskjemt!


Jeg har fått laget ferdig et par kreative prosjekter i kveld, bilder kommer i morgen tenker jeg. Ikke layouts denne gang, kjenner det var godt å bryne seg på noe litt annet ;)


Venter en høy stakk nye bilder en av de første dagene i neste uke, det ser jeg virkelig frem til! Også fått noen lekre papirer fra Echo Park Paper, som jeg gleder meg til å lage noe med. 


I mellomtiden får dere noen bilder av mine elskede:) Ha en fortsatt fin helg!

6 kommentarer:

Torill sa...

Så flott design du har på bloggen, da!!!
Ordnet den helt selv?? Helt digg, og deg!!!
Arti å se Sunnmørsbilder! Jeg har vært og kikket på fiskene der noen ganger jeg også, ja! KNALL!!
klems

Anonym sa...

så store snuppene har blitt da!!!!!!!! Sofie sitter jo og alt... *savne*

Vibeke sa...

Bloggen din er sååå digg!!

Flotte bilder!! Gleder meg til å se flere kreative ting fra deg igjen :)

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

Så flott å høre at dere har hatt en fin tur ! Ser ut som bildene er tatt ved kattegattsenteret? Gleder meg til å se flere av dine herlige kreasjoner!

ps - og bloggen din har blitt RÅÅÅkul!

yanmaneee sa...

cheap jordans
air yeezy
coach outlet
louboutin shoes
curry 5
michael kors bags
adidas gazelle
moncler outlet
yeezy shoes
michael kors outlet