onsdag 1. september 2010

You gotta roll with it!

Oasis har vært mitt favorittband siden jeg gikk i 8. klasse, altså siden steinalderen (nja, men det er vel i alle fall tale om 13-14 år siden). Da jeg skulle scrappe dette bildet av Sofie, festet "Roll with it" seg fast i hodet mitt, og uansett hvor mye jeg prøvde å finne bare måtte det bli overskriften!
Oasis has been my favourite band for about 14 years now, and when I sat down to scrap this picture I just couldn't get "Roll with it" out of my head, so it just had to be the title!

Denne er laget til vår nyeste utfordring i ScrappeHuset, hvor du skal la deg inspirere av fargene i denne herlige layouten:
This layout is made for our new challenge over at ScrappeHuset, where you're supposed to be inspired by the colors in this lovely layout: 


Først tenkte jeg "Orange og grønn? ORANGE OG GRØNN? Hvordan i himmelens navn skal jeg klare å lage noe i de fargene? Nei, denne tror jeg at jeg hopper over...", men layouten vi hadde til inspirasjon var jo så fiiin, og så stabler jeg sammen det stæsjet jeg kunne finne i de riktige fargene, og kjente at jeg faktisk gledet meg til å lage denne. Og når alt kommer til alt, en god utfordring er vel når man blir tvunget til å bevege seg litt utenfor sin egen komfortsone?
My first thought were "Orange and green? ORANGE AND GREEN? How on earth can I make something with those colors?!", but the inspiration layout was so gorgeous, and when I was searching through my supplies for those colors I started looking forward to making this layout. And a good challenge is suppose to push you a little bit out of your comfort zone, right?


Vi er denne måneden sponset av Lawn Fawn, de har noen fantastisk nydelige stempler! Sjekk de ut her, og ha en god dag :)
This month, Lawn Fawn is our generous sponsor. Check their fantastic stamps out here, and have a good day :)

Pst: Husk denne!
Pst: Remember this one!

9 kommentarer:

Maria Krumbaek sa...

Mega lækre LO! Du er som altid en stor inspiration!

Lene sa...

Jeg STORDIGGER den fargerrike LO'en din - herlig !!!!!!!!

Anne sa...

Utrolig flott. Jeg elsker alle lagene, malingen, og lollipopen! :)

Vibeke sa...

Flinka!! Utrolig stilig Lo du har laget her!!
Du er så flink til å variere hvordan du setter opp Loene dine.. Digger den - og digger deg:)

Twyla and Lindsey sa...

Thank you so much for your comment on the OA blog today!!!
I really LOVE your blog!!

Lindsey

Elisabeth Helland sa...

digger overskriften og bildet du har brukt her... ;o) kanonflott LO med et herlig helhetsinntrykk...

Iselind sa...

Sysn LO èn din ble kjempeflott. Liker lag på lag effekten, og overskriften er skikkelig kul til bildet.

Ha en fin dag.
Iselind

Susanne Meltesen sa...

Er du vimmer, du har løst de farver godt. SÅ lækkert og virkelig flotte detaljer... ;o)

~kelly marie~ sa...

I adore your layouts! WOW!