fredag 3. september 2010

Jeg vil bare fortelle dere... / I just wanted to tell you...

...at jeg har brukt HELE uka på å bære rundt på syke lille Sofie, som har fått ørebetennelse! Jeg synes skikkelig synd på meg selv (og ryggen min), og selvfølgelig også på henne. For første gang har jeg fått øvd meg i å tvinge i et barn penicilin, og det er altså ikke gøy... Pluss at huset har sett ut som et takras, og jeg har ikke fått scrappet noe som helst. Men i kveld sov Sofie endelig litt på egen hånd (seriøst, hun har kun ville sovet på magen min eller i armkroken min. Ikke vil hun bruke smok/sutt heller nå plutselig), så jeg fikk feia over stuen, og så får jeg vaske i morgen. Og kanskje scrappe litt? (Mistenker at Amanda er i ferd med å bli syk nå da, hvorfor skulle hun ellers selv bedd om å få gå i seng kl 19 i kveld...) Og ja, jeg lover, skal ikke syte noe mer på lenge, men guuud denne uka har vært en prøvelse!
... that I've spent the whole week carrying Sofie around, she's still ill the little poor thing, turns out she's having otitis (is this right? I'm only writing what my TriTrans told me... She's having ear problems, that is). I've not been able to do anything accept walking around with her in my mei tai, reading books and surfing the net. No scrapping at all this week! She's been crying alot, and has woken up like every half hour through every night... But now it's getting better, I've been able to clean up the living room, and who knows, perhaps I'll find time to scrapbooking tomorrow! And I promiss, I won't complain again on my blog for a very, very long time!

Men altså, dere er kanskje her for en vinner dere? :) Random.org ga meg dette nummeret:
But you're maybe her to find out who won? :) Random.org gave me this number:

Hvilket betyr at dette er vinneren:
Which means this is the winner:
 
Send meg adressen din på ann_cicilie@yahoo.com - og husk å fortell meg hvilket minialpha du vil ha (se posten min fra tirsdag 31. august):)

Ha en fin helg, alle sammen!
Have a nice weekend, everyone!

3 kommentarer:

Torill sa...

Du får hvile ryggen din litt, kjære vene!!
Ta deg litt sjokolade, sleng føttene på bordet og slapp av når det er stille i huset! Slik at du ikke blir syk også!!

Blir godt å få besøk fra Norge snart da!!klems

Anne sa...

What? *gni seg i øynene*
Hurra, heldige meg! :D
Sender deg en mail med en gang, jeg. ;)

Håper jenta di blir bra snart, det er så fælt når de er syke, for ikke å snakke om utrolig slitsomt!

shortywithastory sa...

Ann - thank you so much for playing along with us this week at Lucky Girl Crafts! I hope you'll join us again soon. May your sweet Sophie feel better soon too.