søndag 4. april 2010

Velkommen/Welcome

Etter å ha blogget i 1,5 år, har jeg besluttet meg for at jeg ønsker en egen blogg kun for kreative prosjekter. Jeg leser selv en veldig lang liste med blogger hver dag, og er imponert over hvor mange fantastiske idéer man kan få ute i det store bloggunivers. Med denne bloggen vil jeg kommunisere med andre kreative bloggere over hele verden, og da jeg vet at de aller fleste besøker bloggen min for å se mine nyeste scrappeprosjekter, tar jeg konsekvensen av dette og holder mine generelle tanker om livet, sjokolade, barna mine eller hva enn som måtte oppta meg på den gamle bloggen min. (som du selvfølgelig også er hjertelig velkommen til å fortsette å besøke). Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at den blir 100% fri for den slags utenomsnakk, men vil prøve å holde det til et minimum.
After blogging for 1,5 years, I've decided to make a blog dedicated only to my creative projects. I read a long list of blogs every day, and I'm impressed over all the fantastic ideas out there in the great blog universe. With this blog, I wish to communicate with creative bloggers all over the world, and as I'm aware that most of my blog visitors wishes to see my latest scrapbooking projects, I've taken the consequences and will keep my thoughts about life, chocolate, my kids or whatever comes to my mind, to my old blog (which you're of course welcome to visit). I can't guarantee that I can keep this blog 100% free for this kind of talk, but I'll do my best.

Jeg vil oversette de fleste av innleggene mine til engelsk, så alle skal kunne lese dem.
I will translate all my posts to english, so they can be readable for everyone.

Noen har kanskje allerede gjettet hvor tittelen på bloggen min er hentet fra, men til dere uinvidde kan jeg fortelle at den er hentet fra det magiske Harry Potter-univers. I "The Chamber of Secrets" klynker Ron Weasley: "Follow the spiders? Follow the spiders?! Why couldn't it be "follow the butterflies"?". Og så er jo sommerfugler bare så fordømt fine!
Someone might already have guessed where I got the idea for my blog title, but for those of you who has not: It is from the magic world of Harry Potter, where Ron Weasley says in "The Chamber of Secrets": "Follow the spiders? Follow the spiders?! Why couldn't it be "follow the butterflies"?". And, well, butterflies are so incredibly cute!

3 kommentarer:

thatey sa...

louis vuitton replica bags neverfull replica bags from turkey replica bags in dubai

Unknown sa...

replica bags philippines hermes replica t9e94s7s07 replica bags prada click m8q11x0l33 replica gucci bags replica bags manila visit this site right here z1r23f9q81 replica louis vuitton replica bags from china

shesloth sa...

u9i59k0m33 a4b67x0n57 x4g52w6o22 p5v52y8q65 z8r01n2i45 a2s98t3u42