søndag 25. april 2010

Og føgeren som mottar en RAK fra meg er/and the follower who will receive a RAK is...



*fjernet*

Send meg adressen din på ann_cicilie@yahoo.com - så sender jeg deg pakken så fort som mulig!

Ikke noe scrapping på meg i weekenden, men jeg har fått ryddet godt opp i mønsterarkene mine. En del kommer ut for salg om et par dager, men mye kommer også til å bli med denne dama til Afrika. De drar i neste uke for å hente sitt nye barn fra et barnehjem nær Johannesburg i Sørafrika. Dette barnehjemmet legger stor vekt på å lage et album til hvert av barna, som de kan ha med videre i livet for å minnes sine røtter. De har sjelden økonomi til å kjøpe inn materialer til dette formål, og er avhengig av donasjoner for å kunne lage disse minnealbumene. At noen av mine papirer og mitt pynt kan bli brukt til noe så meningsfult synes jeg er en utrolig vakker tanke, så jeg gleder meg til å sende en stor pakke i vei!

No scrapping this weekend, but I've had a major spring cleaning in my patterned papers. I'll put alot of it for sale in a few days, but some of it is going with this lady to Africa. They're going to an orphanage in South Africa, near Johannesburg, to pick up their new little daughter next week. This orphanage find it important that each child that leaves from them, has got their own album with them with childhood memories. They almost never have the economy to buy materials for this, so they need donations. I think it's a beautiful thought that some of my scrapbooking materials can be used for something that meaningful, and is really looking forward for sending a big box with stash!

Ingen kommentarer: